Isnin, 16 Mei 2011

muazz ??

, heyy tady ader somethink happens at 3RK2 auww of coz lar kowunk na tau enn ?? haiyark..ewm muaz tetibe jea jadi incredible huck , akuu tatau pape so akuu tanye lar wife die khairun nisa hehe !

aku = nisa nape nun muaz ??
nisa = ewm die pening pale lar
aku = ouhhh * tapy blurr kit
nisa = hurmm
aku = naper muaz ta balek uma agi nisa ?
nisa = tady die jatoh n then die patah balek cini sebab die tanak pape jadi at die rini
aku = ouhhh * masih agi blurr
nisa = cian lar nengok die tapy takot lar na tego
aku = alarh pegi jelarh..lucky cendiri un tatau na ujok
nisa = alorh takut die baling kayu uh larh
aku = ish cakap lar leklok nun die

tapy stil ta bergerak dari tepi koridor uh . . . . .

aku = pegi lar pujok die
nisa = takot
aku = ish dark nie na kena ajo kea care na pujok
aku = pegi lar nisa !
nisa = yelarh2

n then bile keadaan da stabil kit , kedengaran muaz menjerit ya allah ! ya allah ! ewm mase uh akuu ase cam sayu jea hehe ingat Tuhan lar weyhh..tapi chian nengok muaz but the poblem is mohamad muaz juz na at amir fitri cowunk saje tapy ta bermakne lar die tanak at wife die tertayunk khairun nisa hehe ! na uat cmne ag enn da kehendak muaz cmtuh..nisa soh aku kol apeh so akuu kol jelarh n cakap = apeh , t lepaz kowunk da abiz show soh amir naek klaz cepat auww ! urgent ! muaz ader masala ! apeh juz cakap oke.. 


penyelamat kite pon sampai lar ditempat kejadian..amir try na tenangkan muaz tapy muaz stil caket pale , minyak cap kapak suda nisa bagi tapy tader respon un , huhh swear ta sampai aty nengok muaz tady..nisa pulak nga gelabah sebab muaz uh lucky die so die risau somethinx bad happen to him..haa ag satu poblem timbul , huhh nyak betol woo masala tady.. iman nun aniz unyer masala uma tangge lar weyhh , due2 tanak beralah but lastly iman beralah n jady gentlemen g pujok aniz , wahhh so cuwittt !! depa un selesaikan la masala uma tangge bedue sahaje oke hahax !


n then muaz stil degil na balek ! na balek ! woii muaz ta nampak kea ary ujan haa ?? kamu tuh datang naek basikal , risau akuu kalo pape jadi at kamu..huhh akuu cakap at dalam aty jelarh , ta mampu cakap depandepan kunx ta pasaipasai pale akuu benjol kena baling nun kayu yunk ader at tangan die uh..akuu da offer die soh balek nun abg akuu * syahrul ikhwan tapy die tanak..errr degill gilaa ini olangg meyhh


paz ujan reda muaz pon membawa diri die but before die balek , amir un na tumpangkan die tapy die tanak gakk..muaz , kamuu tuh jalan un ta stabil lagii..tapy na uat camne kami hanye mampu memberi katekate n ta mampu na berbuat apeape !! ewahhh ader kelaz ayat aku nie..ewm lastly sumenye pon membawa diri masingmasing..btw 1st times nengok muaz cmtuh weyhh..

p/s = hehe saye sayang awak sesangat =

1 ulasan: