Sabtu, 14 Mei 2011

weyhh aku peninx la weyhh

, asal ea akuu ase ta cedap aty erk ?? ader pape na jadi ke nie ? semenjakduemenjak nie akuu nun dea da jarang contact da n then akuu cam ta amik kesah da pasai dea..nape weyhh ?? akuu ta tayunk dea da kea ?? ya allah , ape sume nie ? dulu aku tayunk dea tapy skunx ase tayunk uh makin lame makin pudar , aku tanak caketkan aty dea sebab akuu ase akuu da bagi harapan yunk tinggi at dea larh hurmm..aku ta bole uat dea cmtuh sebab dea un manusia gak cam akuu n still ader pasaan , akuu takan uat dea sedey ! takan kecewakan dea ! aku kena try tayunk dea cm dulu alek , nape nun aku nie haa ?? kejap tayunk kejap takk hadoihh aku ta ley ar tengok owunk kecewa bab akuu..cedey syiooottt ! heyy awak , saye takan kecewakan awak oke ?? saye still tayunk awak cam dulu walaopon saye ader abaikan awak n uat dono jea at awak..saye try muhasabah diwi saye alek , nape nun akuu weyhh ?? dea baek nun akuu tapy sanggop akuu uat dea cmtuh ?? kejam nyew akuu..arghh akuu kena cari jalan tok selesaikan poblem nie lklok , akuu sanggop bia aty akuu caket asalkann dea hepi..ya allah , bagi larh akuu petunjuk ya allah..

                CURAHAN ATY =) IEKA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan