Isnin, 20 Jun 2011

♥ S a y a C e d e y ♥

, na tawu takk ?? tanak tawu pon ader aku kesahh kea haa ?? haktuihhh pegi main jaohjaoh..aku cedey bile someones yang aku sayang tak trust at akuu lagi ! aku cedey bile die chakap aku tak sayang die da ! aku cedey bile chakap pasai perubahan at diri akuu ! padahal aku rase aku stil Nurul Syafiqah yang dulu so what's the matter ?? i try be the best for you but why you can't understand my feels haa ?? am i not too perfect for you or juz becoz i'm not as beautiful as you want ?? akuu sayangg kauu lar weyhhh sumpah akuu ta tipu tapi ape gune aku sayangg kauu tapi kauu tader respon paper at akuu ?? cam uang mase n kaseh sayangg akuu at kauu jea ..kauu pena chakap at akuu yang akuu da laen tapy bile akuu tanye ape yang laennyer ?? kauu diam jea , macam akuu chakap nun pokokpokok yang ader kat tepii kauu jea weyhhh

akuu tanye leklok jea tapy kauu cam....hmmmm nta lar....kauu ta pena sekali pon caye kalo akuu chakap * saye sayangg awak huhux ! * naper ehh ?? kauu engatt akuu maenmaen ehh ?? weyhhh kalo akuu maenmaen naper lar akuu membodohkan diri akuu semata mata na nangez pasai kauuu ?? kauu salu engat akuu maenmaen padahal aku hundred percent ciyez nun kauu..susah sangat ehh kauu na caye sume isi aty akuu ?? okee finee up to you lar na pikir ape pasai akuu !! kalo kauu rase akuu da ta sayangg kauu , naper kauu still contact akuu n then tanye khabar akuu ?? uat aty akuu double triple bertambah caketnyew

kauu ta sayangg akuu da ?? oke fine , kauu buat lar hal kauu sendiri n akuu buat hal akuu cendiri abiz cite !! from now , kauu ta payah na kusutkan pikiran kauu yang da emang kusut tu pon nun segala kejadah pasai akuu da okee ? deal ? haa chantekk !! kauu buat lar ape kauu nak buat , akuu maleh na amik kesah daa..agpon kauu ader owunk yang bole bagi sumenyew kat kauu lebey dari kemampuan akuu enn ?? so go to HELL lar kauu weyhhh , haktuihhh kauu dah akuu padam n ta tinggal cikit kesan pon dalam aty akuu yang tengah duka lara nie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan