Selasa, 24 Januari 2012

♥ M u n g k i n k a h ? ♥

heyyy ladies and gentlemen .. fulamakk gaya macam nak buad ucapan jea kan . Today aku nak story bout my life now not before . Pemergian kau banyak mengajar aku erti tetttt , Tetttt ? sshhhh biarlah rahsia . Memang jiwa dan raga aku still ada dekat SYS *cewooohhhh tapi impian aku ada dekat KVSM . Sorry to say lha tapi lepaz kau menyepi hidup aku bertambah baik . Betul lha apa yang orang selalu cakap ' apa yang jadi mesti ada HIKMAHNYA ' . Guess what ? Parents aku cakap aku banyak berubah tapi entah lha .. Firstly aku masuk sana kan aku rasa kan macam kan penjara jea tapi aku rasa hati aku dekatt jea dengan Tuhan . Sedih pulok dah bila engadd balik perangai aku dulu . Lepaz habis solat maghrib mesti imam dendangkan doa taubat , perhhh melelehh sioot ! Islam itu indah , aku nak selami Islam bila habis 4 tahun aku study . Mungkinkah aku akan tunaikannya ? = , = ' ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan